L’IET organitza el proper ILERA European Congress 2022

El 13è Congrés Regional Europeu de la International Labour and Employment Relations Association (ILERA) tindrà lloc tindrà lloc a la Universitat Autònoma del 8 al 10 de setembre de 2022, organitzat per l’Institut d’Estudis del Treball.  Amb el títol “The role of industrial relations to the Green Transition towards a low carbon economy”  explorarà la contribució de les relacions laborals a la Transició Verda cap a una economia baixa en carboni.

La crisi del Covid-19 ha fet encara més necessària la implementació de transformacions radicals en les economies per fer-les socialment i ambientalment sostenibles. Com a part de la resposta al canvi climàtic, però també a la pandèmia, molts països estan debatent actualment la implementació dels anomenats Nous Acords Verds.

El congrés brindarà l’oportunitat de discutir el paper del diàleg social i la negociació col·lectiva en el foment de les transicions verdes a nivell micro, meso i macro.