El professor David Gutiérrez Colominas premiat per la revista REVESCO

El professor David Gutiérrez Colominas ha rebut el Premi a l’article amb potencial major impacte presentat a la Revista d’Estudis Cooperatius (REVESCO), per l’article “Trabajo decente y sociedades cooperativas de trabajo asociado: Propuestas de implementación en la Ley 27/1999”, que es va publicar al número 139 (2021).  El reconeixement s’ha fet amb motiu dels XI Premis a la Investigació i docència en matèria d’organitzacions de participació de l’entitat, corresponents a l’any acadèmic 2020-2021.

En l’article, el professor de la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona fa una anàlisi del règim jurídic de les Cooperatives de treball associat, com a marc en el qual poder desenvolupar una actualització de l’actual regulació (Llei 27/1999) que implementi el “treball decent” (ODS número 8 de l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible).