III Encuentro Académico Futuro Trabajo UAM-OIT

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universidad Autónoma de Madrid ha acollit la III Trobada Acadèmica UAM-OIT, sota el títol El futuro del trabajo: reformas laborales. Els experts reunits en la trobada han reflexionat sobre les reformes laborals des del dret, l’economia i la sociologia, amb especial atenció a la reforma del 2022 a Espanya.

Entre aquestes expertes hi havien Eduardo Rojo, del Grup DRELATES, que va fer una ponència titulada “La reforma laboral, ¿puerta abierta para un nuevo marco normativo de relaciones laborales?”

Per la seva banda, la Sara Moreno, del QUIT, va participar com a ponent en l’eix sisè de la trobada, destinat a analitzar les polítiques d’igualtat de la Reforma Laboral.

En aquesta tercera edició, el comitè organitzador de la UAM, format per diversos departaments de les Facultats de CC. Econòmiques i Empresarials i la Facultat de Dret, i de la Universitat d’Alcalá, manté el seu compromís amb l’OIT de seguir treballant i avançant en l’estudi i difusió de diferents problemàtiques i reptes del mercat de treball.